25. oktober 2009

Det var det.

Det var så den uge der smuttede bort, for aldrig mere at komme igen. Den har været lang og til tider sej. Et møde i mandags, som jeg havde frygtet viste sig heldigvis ikke at være slemt, jeg mødte et åbent menneske, som havde forståelse for det jeg havde brug for.

Torsdag var jeg på sygehuset i Århus, til kontrol. Det skal jeg hver 4. måned - her tjekker de op på min kræftsygdom, som heldigvis har været utrolig fredelig. De eneste mén ser også ud til at være en knæ, som ikke er helt som det skal være, men det må jeg lære at leve med og det gør jeg gerne.

Når nu jeg så skal helt til Århus, for at blive tjekket, så er det lige tid for IKEA - lokkemidlet, som altid får en eller anden til at tilbyde at tage med for at underholde mig....... Mon det er mig eller IKEA der trækker mest ;o)Denne gang var ofret min mor.

Fødselsdagen lørdag forløb planmæssigt og de unge mænd hyggede sig, vist nok med snak og Nintendo Wii. Sønnen var glad og vil vist gerne gentage succeen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar