27. september 2007

Jeg er blevet tagget.....

Jeg er blevet tagget af Johanna og reglerne er som følger:

- Link til den, som har tagget dig.
- Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
- Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget.
- Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet tagget.

Min 7'er:

  1. Jeg er ældste barn og har en lillesøster, som jeg elsker. Men har altid ønsket mig en storebror. Jeg havde dog nær fået en lillebror forærende for ikke så længe siden.

  2. Jeg bruger næsten ingen make up, dog har jeg altid mascara på, ellers tror folk jeg er syg, for jeg er lys.

  3. Jeg ejer ikke en mikrobølgeovn, og kommer heller ikke til det.

  4. Jeg er den lykkelige ejer af et par 160 år gamle øreringe. De skal i arv til min datter, det har min oldefar bestemt.

  5. Jeg holder at sommer, forår og vinter, men jeg elsker efteråret, trods blæst, rusk og regn

  6. Jeg savner min dejlig mormor, og tænker meget ofte på hende. Hun var et vidunderligt forbillede.

  7. Jeg holder af en god kop kaffe, men drikker sjældent aftenskaffe, af hensyn til min nattesøvn :-)


Jeg springer udfordingen med at finde 7 personer over, jeg kan se den har været rundt i blogland og giver i stedet for udfordringen videre, til de der skulle have lyst......

4 kommentarer:

  1. Det er 7 helt vildt skønne punkter du har skrevet på din liste... Dejlig læsning. Tak fordi du ville være med :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha', det var meget sjovt at være med til. Desværre er jeg ikke god til at finde nogle at tagge - jeg kommer for sent og så har andre været der..... :-)

    SvarSlet