29. september 2007

Endnu en 40 års...


Så kommer vi lige fra endnu en 40 år fødselsdag, denne gang hos en af vores venner. Den udvalgte ud af tre fester, som alle var lagt på samme dag. Jeg ville gerne have været med til de to andre fester, men jeg har endnu ikke fundet ud af at dele mig i 3 :-)

Vi var inviteret på Skalborg kro til kl. 13:00 og vi var i bedre tid, end vi havde håbet - for jeg havde først fri fra arbejde kl 12:30 - heldigvis lykkedes det mig at blive færdig før tiden på arbejde og det en hurtig omklædning, håret redt og rettet og lidt makeup på øjnene og jeg var klar. Vi valgte at køre bagom Visse og Poulstrup, for at undgå Skalborg bakke. Det viste sig at være en klog disposition, for de der tog Skalborg bakke, hang i mega kø.... Her gjorde fødselaren også, men det lykkedes hende, lettere forsinket at nå frem til hendes fest, men først omkring 13:30 lykkedes det alle at nå frem :-) Med et farbart spor og vejarbejde og tæt trafik ud mod Aalborgs storcenter, kan tage pippet fra enhver på en lørdag, hvor alle lige har fået løn og absolut skal i storcentret og bruge løs :-)

Maden var lækker og stemningen god. Vi faldt hurtigt i snak med de der sad omkring os. Fødselarens svigermors mand, kender en del af min familie, så vi fik os en god snak. Vi snakkede, hyggede os, sang og dansede. Det var en rigtig dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar