8. januar 2007

Udsalg

Jeg var på udsalg i dag, for jeg skulle have nyt tøj til min fars runde fødselsdagsfest på lørdag.

En af mine yndlingsbutikker startede udsalg i dag kl. 9. Det kunne jeg altså ikke komme op til på en fridag, så jeg var først derinde kl. 11. Så måtte jeg bare håbe at butikken ikke var ribbet for gode tilbud.

Det var den ikke, der var masser af lækker tøj derinde - men også mange mennesker. Ret hurtigt fik jeg fundet tøjet til på lørdag og da jeg fik det til halv pris besluttede jeg at supplere garderoben yderligere. Køen ved prøverummene var pæn, men ret hurtigt fandt jeg et rum og begyndte at prøve tøj.



Pludselig var der en dame der stak hovedet ind til mig - og spurgte om vi skulle dele - Det er ret store prøverum de, har i den butik, så vi kunne sagtens være der begge to. Jeg bød hende indenfor, for ingen af os havde jo noget som den anden ikke havde set før. Det var alligevel en smule spøjst at stå der næsten uden tøj på, med en fremmed dame, men der gik ikke skår af nogen af os :-).

Det var vist det man kalder en "once in a lifetime" oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar