2. april 2014

Tæt på ufrivillig indespærring

Jeg er med i bestyrelsen i en lokalhistorisk i nabo sognet. Vi passer et lille lokalhistorisk arkiv, som har til huse i en nedlagt konfirmandstue, som er shinet en smule op til vores formål.

Vores toilet er lille bitte, men dog anvendeligt. Vi sidder ikke og læser Anders And blade derude :).

I dag havde vi åbent hus og vores formand ville åbne for vandet derude, men kunne ikke åbne døren. Det viste sig at døren var gået i baglås og hun måtte have fat i den lokale snedker. Han kom hurtigt og fiksede problemet.

Men - Det var alligevel lidt knude i maven, heldigvis skete det en dag, hvor vi var flere på Arkivet. Tanken om at det kunne være sket en dag hvor en af os var alene derude, hvilket vi af og til er........

Jeg går aldrig på toilettet derude uden min mobil igen og jeg husker for eftertiden at fortælle når jeg kører derud - GYS

4 kommentarer:

  1. Tænk at blive glemt på det lille hus. Og uden Anders And blade. Det lyder ikke rart :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske skulle jeg udstationere nogle Anders And blade derude, sammen med en gl. taletids telefon. :o)

      Slet
  2. Historien minder mig om en mand der legede gemmeleg med en flok børn, og gemte sig i en gammel kiste, i et meget stort og meget gammelt hus, da låget smækkede i og kun kunne åbnes udefra, MED nøgle. Til alt held havde han sin telefon i lommen, men konen troede ikke helt på ham. Endnu mere gys.

    SvarSlet