26. februar 2014

Hvis man ikke har noget godt at sige, så bør man holde sin mund..........

Guderne skal vide at jeg kæmper meget, i disse dage, for at efterleve dette. En stupid idiot spreder i øjeblikket onde rygter og mig og andre.

Hvad grunden er ved jeg ikke, dog tror jeg at vedkommende nedgør os, for at stille sig selv i et bedre lys...... arrgh jeg kunne fortælle en masse om personen - men har ikke lyst til at hoppe på den galej.

Nå jeg skulle bare lige have lidt luft for frustrationerne.

5 kommentarer:

  1. Først og fremmest tillykke med, at du har knækket canceren. Det er et stort øjeblik.
    Min kommentar til ovenstående indlæg! Du godeste, er det ikke sådan noget, som sker i barndommen og puberteten? Personen må have et meget lavt selvværd, siden vedkommende er nødt til at gøre brug af sådanne midler. Hvis jeg var dig, så tror jeg ikke jeg var i stand til at holde mund, selv om det ofte er det klogeste. Held og lykke.

    SvarSlet
  2. Trist at nogen absolut er nød til at træde på andre for at hævde sig selv. Jeg håber der er nogen der kan lukke munden på den person.

    Hvor er det dejligt at læse at du har knækket canceren. Stort tillykke med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er trist Pia, meget trist.

      Tak, det er skønt, livet er blevet noget lysere

      Slet
    2. lige en hilsen og et tillykke med at du har knækket cancer, det er stort.. og jov bare folk ville tænke sig om før de taler...

      fand din blog via bloglovin

      Slet
    3. Velkommen her Sanne, tak skal du ha.
      Uf ja, heldigvis har jeg fået lagt lidt afstand til det.

      Slet