15. maj 2011

På blomster handel

Når jeg tager manden med ude at købe planter, har han meget mere forståelse for, hvad det er jeg bruger pengene til og han er nem, meget nem for når jeg foreslår noget, siger han at det har han ingen forstand på, det ved jeg bedre end ham. Med andre ord jeg har frie hænder og ingen sure miner ;o)

Så udbyttet blev 4 Dahliaer, 1 Clematis og 2 stk. bedstens planter i denne omgang. De står i haven og venter på at jeg får dem plantet. Vor herre har vandet dem for mig i dag, men jeg håber jeg selv skal klare det i morgen.

2 kommentarer:

  1. Hej Lone
    Jeg er helt ny udi det der hedder blogs, men men gammel af alder. Jeg vil derfor spørge dig om du vil hjælpe mig til at finde andre der lige som mig har en passion der hedder have

    Du kan måske svare mig i et af dine indlæg knuuus Hanne

    SvarSlet
  2. Hej Hanne

    Undskyld det sene svar, men jeg har været ophængt af en konfirmation. Men her er et par blogge som handler om haven. Håber du kan bruge dem.

    http://landbohaven.blogspot.com
    http://www.clausdalby.dk/

    SvarSlet