13. juli 2008

En hyggestund

Yngste niecen holder en lille miniferie her. Hun er 14 år og det er efterhånden ved at være sjældent vi bliver beæret af hendes besøg. Men så er det jo bare at nyde det når hun kommer.

I går så vi ikke meget til hende og sønnen og det har vi heller ikke gjort i dag. Dog blev jeg holdt ved selskab fra kl et i nat og til kl. halv tre. Så nu ved hendes gamle moster en hel masse om Tokio Hotel og hun ved lidt om Bryan AdamsDr. Hook og Smokie. Selv om den unge dame påstod at hun ikke kendte det  gamle musik, kunne hun alligevel nikke genkendende til meget af det :-D



Vi snakkede om hvordan det er at være ung og jeg blev testet, for hun ville se om jeg var blødere end hendes mor - det var spørgsmål som f.eks. "Ville du lade mig tage alene med en veninde til koncert i Tyskland"? Desværre var jeg alt for enig med min søster, så der var ingen fordel i at skifte bopælen ud med min adresse :-D Vi hyggede os og grinede, så jeg ikke fatter resten af familien var istand til at sove fra det.

Nu skal vi snart have pizza og så skal hun hjem, for i morgen skal vi ud og pakke i flyttekasser ude hos mor og far. For det er snart den 1. august og de har lovet fra sygehuset at når der er flyttet kommer mor hjem - så pakningen skal have en ordentlig skalle i morgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar