1. august 2008

En epoke er slut.


Det var så det.... Huset som mine forældre har boet i de sidste 31 år, er nu solgt og den 15. august flytter en ny familie ind i huset. Der kommer igen børn i huset, og alkoven i værelset, vil igen blive en charmerende del af et børneværelse. I haven vil der igen være børnelatter. Sådan skal det være.....


Mine forældre har haft en god tid i huset, men nu er tiden kommet, hvor de må videre. De er flyttet i lejlighed og vi forsøger at få skik på det hele, men det tager sin tid.


I dag flyttede vi det sidste fra huset og jeg må tilstå at jeg, trods alt havde svært ved at gå rundt i det tomme hus. Det var en underlig tanke, at jeg ikke mere skal komme i huset og besøge mine forældre. Men jeg tror de bliver glade for det nye. og fremtiden er vigtigere end at hænge i noget som kan blive for besværligt.


I morgen skriver de under hos mægleren og livet drejer i en ny retning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar