21. november 2007

På langs

Det er skulle have været to dejlige fridag, er foreløbig blevet en dag der er rykket ud af kalenderen, for jeg har været så syg, som jeg ikke kan huske jeg har været før...... Det startede med en hyggelig aften i selskab med svigerforældrene. Da vi kom hjem derfra startede min mave med at vende rundt, og jeg begyndte et rend ud på toilettet, der ingen ende syntes at tage, Tynd mave der ville noget og sidst på natten begyndte det at komme den anden vej....... Denne gang nåede jeg ikke ud på toilettet og det resulterede så i en omgang rengøring, som jeg i min tilstand gerne ville have været foruden,,,,,,, Jeg har sovet det meste af dagen og først nu, kan jeg holde ud at sidde op. Tilgengæld sveder jeg så det driver af mig.........

Heldigvis har jeg fri i morgen også, så håber jeg, at jeg får lidt mere ud af dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar