17. november 2007

Ikke vild med dans


Jeg er vist ret ene i Danmark om ikke at vide hvem der vandt "Vild med dans", der interesserer mig ikke et hak............ Jeg kan da godt se det er flot, deres flotte bevægelser, deres flotte tøj osv.....

Jeg har også prøvet at sætte mig og se hvad det er, alle på mit arbejde snakker om. Men en ting er sikkert, der går ikke ret lang tid, før koncentrationen er væk og min bærbar er fundet frem og "Vild med dans" er gledet over i baggrundsstøj.

Måske skal jeg tage en bog med på job, når frokostpausen skal afholdes mandag, for der bliver nok ikke talt om andet end "Vild med dans". De andre skal selvfølgelig have lov at snakke......

Edit:
åh joh... ved nærmere eftertanke var der faktisk en lille smule "Vild med dans" over min aften, for jeg var i Gigantium for at se håndbold. Her spillede nemlig Joakim Boldsen.

2 kommentarer:

  1. Jeg har slet ikke været i nærheden af kanalen, så jeg ved det heller ikke.

    SvarSlet
  2. :-) Rart jeg ikke er den eneste.

    SvarSlet