22. marts 2007

Forkølet og Berlin


Jeg bruger stadig ferien til at være snottet i .... øv, men jeg har det trods alt bedre, end i går.Dagen er dog mest blevet bruget til at forberede knægtens tur til Berlin.... Jeg gad godt tage med. Men det må jeg have til gode. Berlin har altid været et af de steder jeg gerne ville se. Så det må jeg så gøre noget ved.....

Jeg har en invitation til Håndbold i morgen, faktisk har jeg to - den ene i Stadionhallen og den anden på tv. Jeg havde egentlig bestemt mig for den i Stadionhallen, hvor Aab- spiller mod Kolding. Men jeg synes ikke helbredet er til det. Så jeg tager ud til mine forældre og slænger mig i sofaen til DH-HYPO.

Vi skal i øvrigt vildt tidligt op når sønnen skal sendes med tog/bus til Berlin. De skal være på banegården 4:55 lørdag morgen. Puh... det bliver hårdt for mig, som slet ikke er A-menneske overhovedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar