28. oktober 2006

Tøse-julefrokost

Fruen i huset var til julefrokost, med nogle tidligere kollegaer igår. Det er godt et år siden vi alle var samlet sidst, det vil sige at nogen af os stadig arbejder sammen. En af de andre havde bestemt, hvem hun ville sidde ved siden og for at være sikker på det, blev den anden indfanget at håndjern.


Vi havde en rigtig sjov aften og tonen fra dengang er der bare med det sammen. Vi hyggede, snakkede og sang og spillede pakkespil. Værtinden instisterede på at jeg "glemte" min pakke, så jeg var nødt til at komme og hente den.... Det gør jeg så på næste onsdag.

Ved et tiden kom Herren i huset hentede mig, vi kørte en af de andre hjem - hun bor et par kilometer fra vores hjem. Desværre var vi nødt til at slutte tidligt, for nogle af os skulle op og på job idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar