22. september 2006

FED KONCERT


Så har fruen i huset og hendes veninde helt tilbage fra teenageårene, været til Bryan Adams koncert i Arenaen i Frederikshavn. Det var en hammerfed koncert. Faktisk første gang jeg har set ham live, og står det til mig bestemt ikke sidste... Herligt at skråle med på Heaven, Summer of 69, og Bryan Adams forstår at tage hans fans i sin favn. En Arena der ikke ville slippe og en Bryan Adams der gerne ville give..... Selv længe efter bandet var gået fra scenen, stod Bryan Adams alene på scenen, og bare henrykkede Arenaen..

Vi kom først derop en halv time efter dørene var åben, med vores VIP billetter, der gav adgang til mad og drikke og ikke mindst siddepladser, og var spændte om vi nu kunne komme til at sidde samme og spise. JA det kunne vi, oven i købet sammen med en af mine gamle klassekammerater, som det viste sig senere - vi også skulle sidde ved siden af i arenaen. Vi hyggede os over maden i et par timer og gik så ind i Arenaen og fandt vores pladser, men vi lyttede til det eneste minus ved hele aftenene - opvarmningsbandet - Øv hvor var de ringe.

Da lyset blev tændt inden Bryan Adams gik på banen, ville jeg se om, jeg kunne se min kollega, ned foran scenen, mellen de 3000 andre - og den allerførste jeg kiggede på var hende - Pudsigt. Fik så vinket til hende, for hun havde også set mig.

De næste to timer var vi i Bryan Adams vold.......for det var Bryans Arena i aftes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar