24. april 2007

Åbent hus

Jeg måtte køre sønnen i skole idag, da han skulle være der kl. 8:00 præcis, så jeg måtte og og i tøjet, noget tidligere end hvad jeg synes er sjovt - er B-menneske. Vi kom afsted og det var helt uden gnidninger, selvom jeg skulle både Nord og Sydover, af motorvejen og gennem Limfjordstunnellen. På vejen hjem ringede manden og forslog mig at finde en anden vej hjem, da der var væltet, eller tiltet en lastbil ved Gigantium, og at der lå cola flasker overalt, hvilket resulterede i kaos i rundkørslen. Vi var kørte der forbi, for at par timer siden og ikke det mindste spor af cola....

I eftermiddag var vi til åbent hus, hos en gammel nabo, som manden i huset ind imellem hjælper med at få deres pc'ere til at virke....

Vi var inviteret med til fødselsdagen på lørdag, hos samme fødselar, men måtte melde fra, da vi samme dag skal til konfirmation. Som dagens fødselar sagde,
"jamen i kan jo ikke være to steder på en gang"

.... nej desværre....

Manden havde slet ikke styr på hvor vi skulle hen, så det tog sin tid inden vi fandt stedet, her blev vi modtaget med åbne arme. Det blev en hyggelig eftermiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar