4. april 2007

Påskeferie


For første gang i flere år, skal jeg ikke arbejde påskelørdag,men har fem dugfriske fridage foran mig. Vi se alle frem til nogle hyggelige dage med familien og i morgen står den på sammenskudsgilde ude hos mine forældre. Søster og svoger og hendes unger kommer også. Så nu skal jeg lige have taget mige samme til at få lavet tunmoussen, som er et af mine bidrag til i morgen.

Datteren er sat på telefon rationering. Hun har forbud mod at ringe, uden at spørge om lov. Hun og hendes små venner pladrer længe om ingenting..... Så der er sat begrænsning på, og det er hårdt......Hun kan sms alt det hun vil, for det koster ikke noget. Smart som hun var fandt hun ud af at snuppe den trådløse og så kunne hun jo bare snakke der istedet for. Den gik bare ikke for storebror, mente ikke det var i orden hun brugte den løsning. Hun har ikke været lige begejstret for hendes mor her i aften. Lige nu er hun på vej i seng og hun har fattet budskabet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar