5. april 2013

Hende har jeg ikke været heldig med.

Teenagerens status på Fjæsbogen tidligere i dag.
Teenageren
Det var så den skoledag... jeg er hjemme cirka 2½ time tidligere end normalt *suk*
Teenageres moster synes godt om

Mig 
Så har du jo tid til at rydde op på værelset og må jeg i den forbindelse pointere at SKS er slut for denne gang.

Teenageren 
Jeg aner ikke hvad du snakker om 

Mig 
Det gør du ihvertfald  men jeg skal gerne forklare: Kurset "Det må man ikke" er slut for denne gang og det er tiden, at adlyde sin mor igen. Er der mere du ikke forstår :o)

Teenageren 
Undskyld, jeg forstår ikke helt det der med at 'adlyde sin mor igen'... det har jeg da aldrig gjort? 

Mig
Hm pas på jeg ikke bortadopterer dig til Marianne :0)

Teenageren Du ville da savne mig alt for meget  

Nå men status er at teenageren er i huset endnu og SUK værelset er ikke ryddet op...........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar