26. september 2011

Åh nej ikke flere myg....

Vi har haft en super ferie i Sydspanien, med masser af sol og sommer.

Nu er vi tilbage i Danmark med nyopladede batterier og klar til at se hverdagen i øjnene. Med hjem har jeg bragt en kæmpe potion mygstik. Foreksempel på min venstre underarm er der 28, på min højre 22 og så videre.

Alene har jeg leveret så meget blod at jeg alene, må have sikret bestanden af myg til næste år i bjergene bag Velez-Malaga :o( Datteren er lige så hårdt ramt.

Så læser jeg på tekst-tv i dag at myggene er rigtig glade for den temperatur vi har lige nu......

Gider nogen fortælle myggene at jeg er aldeles uden blod tilbage i kroppen...........






3 kommentarer:

  1. Vi har kun haft myg her de sidste 14 dage, men vi har myggenet for alle vinduer, så de er kun ude. Godt at du har givet blod, så er de måske blevet mættet :-) Forresten kan man købe nogle armbånd på apoteket, så bliver man ikke stukket.

    SvarSlet
  2. Hej Lene, Det passer meget godt, det var kun den sidste uge vi døjede. Godt at vide det med armbåndene til en anden gang. Vi mødte ejerne af det hus vi lejede, i lufthavnen og fik så at vide at der faktisk var sådan nogle tingester til at sætte i stikkontakten i huset, som skræmmer myggene væk.
    Vi havde set dem, men anede ikke hvad det var..... Det ved jeg så til næste gang. heldigvis er de næsten holdt op med at klø :o

    SvarSlet
  3. Du må huske et insektnet næste gang. ;)

    SvarSlet