26. september 2012

Ny Iphone

Ja altså splinterny er den ikke, men alligevel ved jeg at den er passet på, som var det en lille baby. Manden har en kammerat, som er lidt at en pionér, når det kommer til Apple produkter han skal helst have det sidste nye. og når nu den nye Iphone 5 kommer lige om lidt, skal der selvfølgelig skiftes telefon. Kammeraten og hans søn, skal så af med de "gamle" og vi har fået et godt og manden har sagt ja.

Altså bliver jeg snart den lykkelige ejer af en Iphone 4, som faktisk ikke er mere en halvanden måned gammel. Noget med fejl på den gamle, som blev byttet til en helt ny - det får jeg så glæde af :o)

Ja det er ikke fordi den gamle trænger til at blive skiftet ud, men manden lod sig friste og nu må han så se at få solgt de to gamle telefoner.

Manden er lykkelig, kammeraten er tilfreds. Gad vide om jeg kan mærke forskel - jeg tvivler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar