8. juni 2012

Så er det overstået for denne gang.

Dagen i dag, var bare en der skulle overstået i en fart og med et godt resultat – og det blev sådan.
Tre år er der gået siden jeg fik opereret en kræftknude væk, lige under det venstre knæ. I dag var det så tiden til det halvårlige kontrol af knæet og det så ud som det skulle. Knuden blev dengang erstattet med en lille rund klump cement og der sidder stadig en lille fin klump, lige der hvor den skal.
Jeg tog alene afsted denne gang og måske skulle jeg have haft en med til at underholde – for nøj hvor var humøret langt nede, under køreturen – jeg tudede dog ikke, for jeg lavde den aftale med mig sig, at tuderiet kunne vente til jeg kørte hjem ad. Men hele vejen derned var fyldt med dystre tanker. Hvad nu hvis………
Heldigvis var der ingen grund til at tude, alt så helt fint ud og lægen sagde at nu var der ikke så mange gange tilbage, inden jeg var færdig med at komme til kontrol, så vidt jeg kan regne ud, er der højst 4 gange tilbage. Så jeg svævede derfra. Lettet i hjertet over at alt var som det skulle være.

3 kommentarer:

  1. ...og tudede du på hjemturen, da var det af glæde :)
    Hav en dejlig weekend!

    SvarSlet
  2. Jeg kender det du er igennem, dejligt når man klarede frisag. Alt vel til dig.

    SvarSlet
  3. Tak til jer begge, nu kan jeg lægge det bag mig i et halv års tid.

    SvarSlet