9. maj 2011

IKEA tur

IKEA var dagens udflugtsmål.
Jeg var med som underholdning for en veninde som ved at blive skilt. Hun manglede mange ting og summa summarum var at jeg lod mig friste til at bruge 150,- og hun brugte det 10 dobbelte. Hun har jo efterladt halvdelen af hjemmet hos manden så der skal noget til endnu, inden hun kan sige hun er på plads, men sådan er det jo.

Vi havde god tid og brugte lang tid over en kop kaffe og en god snak i Cafeteriet.

Da vi nåede kassen rendte vi ind i en lidt sløv kassedame, hun glemte at slå mine stearinlys ind og fik dem så istedet for slået ind på bonen til den nydelige ældre dame som stod bag mig i køen. Jeg gjorde kassedamen opmærksom på fejlen og hun svarede at nu havde hun jo slået dem ind på næste kundes bon. Tror du hun vil betale mine lys, spurgte jeg kassedamen, hvorpå hun tog sig sammen og slå dem ud af kassen igen. Den ældre dame blev helt forvirret over at hun skulle have penge tilbage og kassedamen sagde intet, hvorpå jeg måtte forklare damen at kassedamen havde slået mine lys ind på hendes bon.
Næste kunde i række begynde så at brokke sig over at hun slog lysene ind, for dem havde han ikke købt, igen sagde hun intet, hvorpå jeg igen måtte forklare hvorfor jeg gik foran ham i køen.
Hun var ikke den skarpeste kniv i kassen. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar