27. maj 2011

Box of the lonely socks

Har i aldrig undret jer over, hvor den ene strømpe bliver af, når vasketøjet skal lægge sammen og der kun er et eksemplar af denne nødvendige tosomhed??
Jeg har aldrig fundet ud af det, og i desperation lavede jeg for nogle år siden en kasse til disse enlige strømper. Kassen har her i huset fået navnet "the box of the lonely socks"

En gang i mellem lykkes det mig at par et par ensomme, men tit lægger de der længe, de strømper som forbliver ensomme. så rydder jeg op i dem, jeg tror har været der længe og sender dem så til de evige strømpemarker.
Mon det er der finder deres makker.

2 kommentarer:

  1. hihi, jeg tror alle kender til det problem, og godt kunne tænke sig at vide hvor pokker de bliver af...;-D

    SvarSlet
  2. Ja :o) Det forbliver en gåde.

    SvarSlet