19. maj 2010

Det gik alligevel.

Forleden skrev jeg et indlæg om min søns shoppegen eller rettere mangel på samme. I dag skulle vi så have noget tøjkøb overstået og jeg har brugt et par dage til at forberede ham på Storcentret og de mange mennesker der kan være der ude. Heldigvis er Storcentret aldrig overrendt en onsdag midt i måneden, og det passer fremragende når man skal have en Asperger med ud at shoppe.

Det har været en rigtig god dag og alle mine bange anelser blev gjort til skamme - det gik simpelthen så godt. Vi fik købt et par polo shirts og to par bukser. Han var endda i prøverummet og prøve bukserne. Bagefter drillede han mig med at jeg har været værre at have med ud at handle end han havde været. Ja - der var noget om det, for jeg havde frygtet hele dagen, at han fik en af de ture, hvor han ikke kan overskue det og når det sker får vi absolut intet handlet. Bagefter stak han af hen i butikken med pc-spil, mens datteren og jeg fik handlet noget tøj til hende.

Hvis den udvikling forsætter, ender det med at han selv kommer til at kunne shoppe tøj :o) Man har da lov at bevare håbet :o)

2 kommentarer:

  1. Det er da et superdejligt signal om alle dine forberedelser nu i årene forud bærer frugt.
    Dejligt for jer alle at det gik så nemt idag.
    Ha' en skøn torsdag :-))

    SvarSlet
  2. Tilslutter mig Annettes ord ;-)

    SvarSlet