16. april 2008

På Prag-tur

Ja ikke mig, men sønnen. Han er draget afsted med k-klassen, 5 elever og 3 lærer/pædagoger er smuttet afsted i minibus og har vendt næsen mod Prag. Jeg har aldrig været der, men gad godt.

Jeg kunne se der var plads nok i bussen, et enkelt ledigt sæde og masser af plads til ekstra bagage, men ak sønnen ville ikke have mig med, forstå det hvem der kan :-D

Spøg til side, jeg håber de nyder turen. I hvertfald har vi ikke hørt en lyd fra ham siden kl. 6:00 mandag morgen. De kommer hjem i morgen og han har lovet mig at snakke ørerne af mig, når han kommer hjem. Jeg glæder mig til at høre ham fortælle. Han ville ikke have kamera med, for der er vist mange lommetyve og han mente ikke at de få billeder han ville have taget, var den risiko værd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar