4. april 2008

Sønnens praktik

Min frygt tidligere på ugen, omkring sønnens praktik på teknisk skole, kom heldigvis ikke til at holde stik. Han har været nem nok at få afsted alle dagene og det virker som om han har nydt det. Dog havde han en lidt træls dag torsdag. De var for mange i et lille lokale og akustikken var dårlig, denne kombination resulterede i at han på grund af hans aspergersyndrom tabte overblikket. Han havde så fået lov at lave nogle andre opgaver i et andet og tomt lokale.

Han fortalte mig så at han dog havde hjulpet med at rydde op bagefter "mor, jeg gav den en ordentlig skalle" sagde han og det ved jeg er sandt. Ind imellem gør det ondt i mit moderhjerte, når jeg ved at han så gerne vil være med, men ikke magter det.

Alligevel er vi dog kommet længere, for han bliver bedre til at sige fra når det bliver uoverskueligt og begynder at byde ind igen, når han får samlet sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar