17. november 2007

En god aften i Gigantium

Min store lidenskab er og bliver håndbold. Jeg har spillet i mange år, men det er slut nu, højre arm vil ikke mere og da jeg ikke er venstre håndet giver det selvsagt sine problemer. I stedet for er det blevet som tilskuer jeg dyrker hobbyen og Aalborg DH er favoritklubben - trods alt det rod der har fulgt i halen på klubben.

Her til aften var far og jeg i Gigantium og ingen af os havde de store forventninger til den klub der har tabt de sidste 8 ligekampe i træk. Men sæsonkortene blev luften og det skulle vise sig at være en ganske god idé at tage til håndbold.

Aalborg DHs piger leverede en pragtkamp og sendte de stakkels piger fra Esbjerg retur med et timåls nederlag. Aalborg DH vandt kampen med 39-29 og spillede sæsonens flotteste kamp. Vi var ikke helt så mange tilskuere som vi sommetider har været - men de der var der fik en dejlig aften.

Mit resultat af kampen: En stemme som er meget hæs - hvornår mon jeg lærer at holde mund.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar