3. oktober 2007

Snak om duer.......

Min far blev jo for et stykke tid siden Danmarksmester med hans Birminghamroller (kunst flyveduer). Han deltog derefter i verdenmesterskabet, hvor det blev til en flot 17. plads. Det udløste selvfølgelige en artikel i et due-blad, hvor min fars duers flotte præstation blev beskrevet.

Så langt så godt, men forfatteren beskrev også min far som værende en mand af få ord. Det er er ikke lige en beskrivelse vi kan genkende for som min mor siger "Han snakker som skindet var af hans mave" "eller det kommer som skidt fra en spædekalv. Nej han er ikke en mand af få ord.....

2 kommentarer:

  1. Måske var journalisten døv *G* haha.. og tillykke med 17. pladsen til din far.. det var da flot synes jeg.

    SvarSlet
  2. *G* Ja det må være svaret, men vi morer ganske meget over det i familien i øjeblikket.

    Det er flot, og han er stolt med rette.

    SvarSlet