5. januar 2012

Luk dog munden.....

Sommetider skal man bare holde kæften lukket.
Det måtte jeg sande, da jeg på en arbejdsdag mellem jul og nytår, påstod at jeg ikke havde hørt om nogen omgangs syge af nogen art og det bestemt ikke var min tur.

Ja ja Fru Hansen, så kan du lære det. For hvem har ligget de første tre dage med næsen i vejret i sin seng og ventet på at den der forkølelse skulle gå over og hvem har lige trukket mand og teenager med i faldet.
Ynkelige, det er lige det vi er......

I dag var jeg dog tilbage på job og måske lige en dag for tidligt...... som altid. Men det gik. Nu sidder jeg her ved pc'en og overvejer om dagen er slut nu eller jeg skal give den en times tid mere inden jeg finder min seng.

Mand og teenager er stadig noget ramte, men dog med opadgående kurve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar