19. oktober 2011

Min travle mand.

Manden i huset har fået noget længe ventet elektronik. Så aktivitetsniveauet er steget på baggrund af denne levering.

Der rodes og regeres og flyttes møbler og ledninger inde på kontoret. Jeg bliver en gang i mellem kaldt ind til rådslagning, men ellers skal jeg holde mig en smule på afstand, kan jeg godt fornemme. Fint nok, jeg hygger mig alligevel med lidt mandeben  håndbold på tv :o)


Alt denne aktivitet skulle gerne munde ud i, blandt andet at vi igen kan høre musik i stuen, det glæder jeg mig til, for det har jeg savnet.

Den aktivitet har også fået hammeren til at komme til jorden overflade, hvorfra den har været forsvundet i umindelige tider. Så kan sønnen komme til at hjælpe med at hænge billeder op på datterens væg i morgen, når han kommer på besøg hos moderens kødgryder-

Note til mig selv: Husk så at rose ham, men først når han er færdig :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar