16. oktober 2011

Ledningsproblemer

For ikke så lang tid siden købte jeg en mp3 afspiller, en lille handy sag, på størrelse med en tændstikæske. Den er jeg rigtig glad for.

Med den fulgte en tilsvarende lille USB ledning, en af den slags som er så kort at den ikke ender med at sno sig sammen som en anden slangefarm.


Det er helt fint - der er bare det at, den er så lille at den altid bliver væk for mig. Så i stedet for at bruge tiden på at vikle ledning ud når jeg skal bruge den, bruge jeg tiden på at lede efter den .......... Manden i huset ender altid med at være finderen af ledningen og så må jeg også høre for det. Det er lige før jeg savner en lang ledning. :o))

2 kommentarer:

  1. Det kan også blive for småt :-)
    Dejligt at det går bedre med din mor. Sikke en forskrækkelse!

    SvarSlet
  2. Ja det kan :o)

    Mor er i klar bedring og vi nyder det.

    SvarSlet