29. oktober 2010

Hvordan så du ud i 60’erne

Lone og Jette Nielsen
Min lillesøster og jeg.
Annettes 60’er udfordring.
Her er jeg 3 ½ år gammel, året er 1967. Jeg havde på daværende tidspunkt været storesøster i et års tid. Jeg var meget stolt af min lillesøster og viste hende glad og gerne frem til alle der gad se hende.
Senere i barndommen var vi knap så gode venner, jeg husker bl.a vores allersidste skænderi, som der førte til en smadret stol, som blev byttet med en magen til, som stod i kælderen så mor og far ikke opdagede noget den dag.
De fandt aldrig ud af hvad der var sket med den stol, men for et par år siden gik vi til bekendelse – det lønnede sig i dette tilfælde at skjule det, for vi fik ikke skæld ud – men far havde da godt nok undret sig over hvad der var sket med den stol :0)
Det blev faktisk vores allersidste skænderi, for vi blev den dag enige om at det var for dumt at det skulle komme så vidt, at vi smed møbler efter hinanden :0)

4 kommentarer:

  1. sødt billede, og mon ikke alle søskende har det sådan, sammenhold og skænderier....god weekend..

    SvarSlet
  2. Tak, jo mon ikke det sådan :o) Og undvære hende det ville jeg ikke.

    også god weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Dejligt billede af dig og din søster....Historien med stolen er morsom og jeg syns det er pænt af jer at bekende, selv efter så mange år, og jeg håber at jeres far tog det med et smil.
    På mandag bliver der afsendt en lille ting til dig..
    God weekend Lone

    SvarSlet
  4. Han tog det med et smil Annette. Han mente ikke det kunne nytte at give os en omgang i en alder af 42 og 45 år ;o) Vi måtte dog love, aldrig at gøre det igen.

    Glæder mig til tirsdag om Post Danmark vil :0)

    SvarSlet