9. februar 2009

Indholdet af min taske

Hos appelsinen i min turban fandt jeg et indlæg om rod i dametasker :-D Manden har altid påstået et en dametaske var det største rod han kunne se for sig:   hmmm, det forstår jeg ikke i min taske er der da kun det nødvendige:

Et par billige thinsulate handsker fra Fakta.
Indkaldelse til operation af benet den 4. februar.
3 brochurer om sygehusophold.
Navnearmbåndet fra sygehusopholdet.
Mobiloplader.
En roll on.
Diverse bind og trusseindlæg.
Min tegnebog.
Etui med 4 kuglepenne.
1 kuglepenne.
Ansigtscreme.
1 kam.
1 brilleetui med læsebriller.

Det kunne vist have været værre, faktisk har jeg lige ryddet op i den inden sygehusopholdet :-D

Hvad kan din taske fremvise :-)

4 kommentarer:

  1. Min taske er faktisk ikke ret stor...
    Den kan indeholde:
    mobiltlf.
    creditcard eller kontanter
    nøgler til bil og hus
    læbepromade

    Faktisk er min taske så lille at den kan være i min jakkelomme, på den måde er jeg sikker på, at den ikke er så nem at stjæle ;-)
    god weekend
    Anja xx

    SvarSlet
  2. Ups Anja du var røget i spamfiltret. Nu er du hevet op :-)

    Du har hvad der skal til og ikke mere :-) Bare jeg var bedre til det.

    SvarSlet
  3. lol ja jeg undrede mig godt nok over hvor jeg var blevet af! Men jeg er da glad for jeg blev hjulpet op igen :-)
    Hvor mon jeg ender henne denne gang....... LOL
    Anja xx

    SvarSlet
  4. Denne gang har jeg helt styr på dig :-D

    SvarSlet