7. oktober 2008

Jeg blev fundet på Facebook

Facebook får gamle venner til at poppe op igen og chancen for en hyggelig chat er absolut til stede.... Sådan en chat havde jeg igår, da en tidligere nabo var online. Det er ved at være nogle år siden vi sidst sås.

Forhen da vi var naboer, kun hun tit listende og fik en kop the - hun skulle altid kun have en halv kop, og på en tidspunkt blev hun så fortalt, at vi ikke havde nogle halve kopper. En dag stod hun så i døren med en halv kop, og selvfølgelig fik hun sin halve kop the :-D Hun har stadig den halve kop, og mon ikke vi finder tid til at halvfylde den med the eller kaffe. :-)

kaffekop_ by you.

3 kommentarer:

  1. Ja med den halve kop fik hun lukket munden på dig. Men koppen blev nok fyldt op flere gange ved hvert besøg :-D

    Rigtig god weekend ønskes du og din familie...

    SvarSlet
  2. Jeg har også oprettet en profil på facebook (i søndags) og glemte så alt om det, lige indtil forleden dag hvor jeg modtog en mail om at der var en der ville have mig som ven... tænk jeg fik helt sommerfugle i maven! lol Det viste sig at være en storesøster til en gammel skolekammerat. Rigtig hyggeligt.
    Tænkte lige jeg ville komme forbi og gøre dig opmærksom på at Bruce Guthro kommer til Skråen til næste år i april, jeg tror det er den 19. er dog ikke lige helt sikker!
    God weekend
    Anja

    SvarSlet
  3. Anjoe: Ja hun lukkede virkelig munden på mig. Jeg savner faktisk at hun kommer smuttende med sin, til tider fyldte, halve kop :-)

    Anja: Jeg har set at Bruce kommer og det er den 19. april. Min veninde og jeg snakkede faktisk om det så sent som i går. Nu mangler vi bare at få billetterne i hus og vi er allerede begyndt at glæde os.

    Med hensyn til facebook, så gik det faktisk kun 1½ time inden mandens niece havde fundet mig derinde. Hun bor nu i England og faktisk er facebook med til at holde en rimelig tæt kontakt til hende :-)

    SvarSlet