9. juni 2006

Ny grill


Vi har købt ny grill - en weber silver touch, 57 cm....... Vi har eller altid sagt at vi ikke ville købe weber, for vi synes begge - Weberverden er noget overskruet, men situationen, altså vores gamle grill, havde lidt rustdøden, så vi skulle have en ny, og i går i Brugsen, forærede de os en til omkring 100,- kr... billigt ikke.

Faktisk var den sat ned fra omkring 1200,- til omkring 700,-, hvilket var samme pris som den, ikke Webergril, vi havde udset os i Silvan. Dertil kom at vi havde en bonuscheck på omkrig 600,- fra Brugsen, som vi spyttede i.............. Nu står den samlet og klar til brug...... Jeg har lige hørt i radion at vejret vil arte sig, så nu skal vi lige have købt diverse grillkomponenter, så som kul, kød og div. salater, så er familien Hansen klar til at svitse kød i haven.

Begge børnene er røget i forårforkølelse, så de er hjemme idag - heldigvis er de begge på vej mod at have det bedre.... En lille sjov krølle fandt sted i forgår aften - datteren var rigtig vag, og når hun er det skal hun helst sove i smørhullet - for de uindviede, i vores seng (Hader det mere og mere, jo større hun bliver) Hun blev i første omgang puttet i hendes egen seng, da vores var fyldt med vasketøj, der lige skulle lægges på plads, dat vi havde lagt det på plads, blev hun flyttet, som jeg havde lovet hende - men hun opdagede vist ikke flytningen, for senere på aftenen var hun på toilettet, og gik derfra ind på sit eget værelse, da hun havde været der lidt og skramlet (jeg troede hun manglede en bamse) - stod hun midt i stue og sagde, "mor jeg kan ikke finde min dyne" "nej min skat, for den ligger vores seng, kan du ikke huske du er blevet flyttet derind?" Det kunne hun ikke, men ganske rigtig, derinde lå dyne og sovebamse, og hun lagde sig til at sove i bamsens trygge arme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar