22. marts 2014

Maler status

Maling af soveværelse 
Maling af køkken
Maling af 1. væg i stuen
Maling af resten af stuen
Maling af baggang.

Det går langsomt men sikker fremad og vores orange soveværelse (som var supermoderne for mange år siden) er nu blev lyst og venligt. Samtidig får vi ryddet op i vores hus.

Det er ubegribeligt at vi har samlet så meget til huse, og hvor meget vi har, vi ikke har kigget på i flere år. Der bliver sortere og ryddet op - måske ender vi med at blive væk for hinanden på alle de kvm der dukker op i huset :)

Måske dette dagens syssel, hvem ved.

I dag tror jeg ikke der sker en hel masse på vedligholdelseskontoen, manden sidder og surfer og jeg skriver blog og dagbog. Jeg har fundet en god apps til min Iphone. En dagbog som lever op til mine forventninger, her gemmer jeg mine tanker, drømme, vores private liv og gerninger.

Udenfor blæser det, så vi nyder huset er hult indvendigt. God lørdag til jer derude i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar