11. april 2013

Jeg undres.

Jeg var smut omkring Fakta i dag, på et tidspunkt hvor der ikke var overrendt af ret mange andre kunder. Alligevel var jeg ved at blive kørt ned af børnekundevogne.
Jeg overvejede at klage til børnekundevognførernes forældre. 
Problemet var bare at de blev ført af kinesiske studerende fra AUC, gad vide om ingen har fortalt dem at de små vogne er beregnet til børn. ;o)
Godt nok er kinesere ikke at de højeste mennesker, men disse tre voksne med hver deres børnekundevogn, skulle altså have ryggen bøjet i temmelig krum vinkel, for at kunne styre vognene ;o)

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, det må da have været et sjovt syn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annette, velkommen tilbage i bloglivet. Ja det så meget komisk ud - jeg havde desværre glem kameraet, så ingen billeder af de "forvoksede børn" i denne omgang.

      Slet