27. marts 2011

Hvornår var det nu det var?

Med et slag blev min far pludselig 10 år ældre....... Under en snak på køreturen i dag, prøvede vi at komme frem til hvor gammel min kusines yngste søn var og det foregik bl.a. med konstateringen af at de havde været til ældste søns konfirmation året før min far blev 60 altså iflg. min far i 1986.
I 1987, da jeg blev 60 påstod min far flere gange og det gav i min hovedregning en konfirmand som skulle være født i 1973 - altså da min kusine var 15-16 år gammel. Javist ikke umuligt, jeg kunne bare slet ikke få det til at passe.

Prøv lige at regne på hvor gammel du var i 1987 far........ Der blev så stille på bagsædet - det var jo kun 50 han blev og pludselig passede regnestykket meget bedre - bortset fra at omtalte konfirmation, de skulle have været til i 1987 i virkeligheden var min kusine bryllup...... Forvirret, ja det var vi også :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar