17. november 2010

Halv dag arbejde...

Det er hvad jeg har idag, om en halv time går jeg hjem.

Jeg havde egentlig en aftale med nogle veninder om en hyggeeftermiddag inde i Aalborg idag, men sygdom og andet afbud, har reduceret flokken til 2 så vi har udsat det til de andre kan igen.

Så i stedet for tager jeg hjem og kigger på mit vasketøj - og beslutter så der efter om jeg vil gøre noget ved det :o) Nå det ender nok med at jeg gør noget ved det.

Ellers har vi nok om ørene, sønnen har fået lejlighed og det skal pakkes, indkøbes, aftales, besluttes og ikke mindst planlægges. Han har meddelt at han flytter den1. december, og det er der jo i grunden ikke så længe til.

Vi har mødt hans kontantperson, der hvor han kommer til at bo og hun lyder som en vi kan få et godt samarbejde med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar