19. december 2009

Fra mørke til lys

For et år siden, lige før jul fik jeg at vide at det både lægerne og jeg troede, var en ødelagt menisk i knæet, med overvejende sandsynlighed var en svulst i knæet. Der var indstillet til operation straks i det nye år.

Det blev en underlig jul - faktisk kan jeg slet ikke når jeg tænker tilbage, huske ret meget fra den jul.

Heldigvis kunne lægerne fjerne skidtet og i dag med et års afstand til de dårlige nyheder, går vi og glæder os til jul. Jeg måske mest af alle. Ikke gaverne, de betyder ikke så meget - men samværet med familie. Det betyder meget at se de glade ansigter, traditionerne der gentages og de hyggelige stunder med forberedelserne.

Det blev i året løb tændt lys i mørket. Nu er det bare med at nyde julen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar