30. oktober 2009

Surt show

Jeg har arvet sønnens forkølelse og ligger mere eller mindre underdrejet. Der er ikke ret meget i mig idag, hovedpine, lidt host og lettere svimmelhed. Jeg tror ikke det er svineinfluenza, jeg kan kun mønstre 3 af 7 symptomer - men træls er det alligevel.

Håber det er bedre i morgen, da jeg skal have bagt til familien, som kommer og holder sønnens fødselsdag på søndag. Min mor siger godt nok at vi kan udsætte det, men det vil jeg ikke ret gerne, for sønnen glæder sig og de næste par weekender er bookede med andre gøremål.


2 kommentarer:

  1. Du ser godt nok lidende ud Lone, men termometret er jo også rødgløende ;-(
    Jeg håber meget, at du er på benene i morgen; ellers snyd lidt og køb nogle af bagerens produkter på søndag, så at I kan holde familiekomsammen som planlagt.
    God bedring!

    SvarSlet
  2. Tak Anjo :-)
    Jeg er heldigvis ved at være på benene. Bollerne er bagt og resten er ikke så besværligt. Så nu kan gæsterne bare komme an.

    SvarSlet