26. september 2009

Shopping genet larmer.

En tur i Aalborgs storcenter resulterede i en ny hårbøste, en ny trøje og et par nye bukser og til sidst en dvd, som jeg glæder mig til at se. Alt sammen til rimelige priser, men det var slet ikke det jeg tog derud efter.

Jeg fik så ikke købt støvler og stegepande. Støvlerne var udsolgt i min størrelse og panden først på tilbud fra mandag. Så alt i alt har jeg brugt en masse penge på ikke at få noget af det jeg kørte efter.

Fru Hansen du er for nem :-D

2 kommentarer:

  1. ...og alle storcentre ELSKER alle disse fru Hansen'er :-D

    Din herlige konklussion, ja undskyld, fik mig til at spekulere på, hvornår jeg sidst har været i et ægte storcenter, og tælle, tælle, tælle, en fru Hansen er jeg ikke, for det er mere end 15 år siden. Rimkogeren og jeg har 4-5 gange besøgt Føtex tæt ved Nykøbing F i de 9 1/2 år, vi har boet her på Lolland, og det er alt rigeligt for mig. Der er så mange varer, at mit stakkels hoved hurtigt bliver mættet af indtryk; hvordan vil min reaktion så ikke blive i et storcenter... må håbe at der er en Jysk-afdeling, hvor jeg kan låne en seng at ligge lidt i *LOL*

    God søndag!

    SvarSlet
  2. Ku lige se for mig at der lå en kunde og sov i en af Jysk afdelinger :-D Herlig tanke.

    SvarSlet