5. maj 2006

Endelig weekend

Så blev der endelig weekend - den var lææænge ventet. De 7 timer på arbejdet var udsat for countdown til 0 adskillige gange..... og kl. 16:00 sharp forlod fru Hansen jobbet og begav sig hjemad.

Jeg skulle lige have købt en buket blomster til min søsters svigerforældre i anledningen af deres guldbryllup, og på vejen hjem ligger der er rigtig god blomsterhandel - hvor jeg aldrig er gået fra med noget jeg ikke selv gerne ville have beholdt..... men, det var bare umuligt at finde et sted at holde i nærheden og tilsidst gav jeg op, og kørte i det lokale supermarked og satsede på at jeg kunne få nogle der og fik da heldigvis en rigtig flot buket.

Hjemme igen, jeg skulle lige have skrevet kortet og nåede det lige inden mine forældre kom og hentede blomsterne. De havde lovet at tage dem med, da de skulle med til festen.

Herren i huset havde fulgt datteren over til en legekammerat hvor hun skal overnatte...... hmm synes det er tidligt at hun begynder at overnatte hos drenge... hun er jo kun 8 år :-)

Da han var kommet hjem ringede telefonen og det var datterens bedste veninde som var oppe hos sin far, hun ville gerne lege i morgen, så herren i huset kører datteren derover i morgen. Datteren ved det ikke endnu - men hun bliver stensikkert glad når hun hører hun skal over til veninden - det har været hårdt for hende, da venindens forældre blev skilt og hun flyttede med moderen 200 km ned i landet.

Sønnen får besøg af en af de kammerater, vi her i huset kalder "vores sønner". Denne kammerat har forstuvet foden og herren i huset har lovet at agere chauffør.

Så skulle begge børn være beskæftiget når forældrene drager til rund fødselsdag hos herren i husets moster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar